Γίνεται !

η παπαριά της ημέρας: "of course ... are we gluing coffee pots?"

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

Δελτίο τύπου παραίτησης Αντιπροέδρου Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων



ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΕΡΒΙΩΝ

ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΕΡΒΙΩΝ
Σέρβια, 14/01/08
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την παραίτησή του από την θέση του Αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων υπέβαλε σήμερα ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Κυριάκος Τσολακίδης καταγγέλλοντας την αντιδημοκρατική και αντιδεοντολογική συμπεριφορά του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου και του Δημάρχου. Αποκορύφωμα αυτής της συμπεριφοράς ήταν η παραποίηση των πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου της 13ης Δεκεμβρίου 2007 στο σημείο της συζήτησης που αφορούσε την οφειλή από το Δήμαρχο του ποσού των 301.200 € στο ταμείο του Δήμου.Το πλήρες κείμενο της παραίτησής του παρατίθεται.


Σέρβια, 11/01/2008
ΠΡΟΣ:Δήμαρχο Σερβίων

Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου

Δημοτικό Συμβούλιο


Κύριοι,Υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων εκφράζοντας την έντονη δυσφορία μου και αγανάκτηση για τον τρόπο λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Αρχής.Από την πρώτη μέρα της ανάληψης των καθηκόντων μου, ζήτησα από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου συνεργασία και ενημέρωση σε θέματα που αφορούν τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου, βάσει των όσων προβλέπει ο κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων. Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου ουδέποτε με ενημέρωσε για τα θέματα ημερήσιας διάταξης του Δ.Σ. και αγνόησε τις προσπάθειές μου για συνεργασία, λειτουργώντας κατά μόνας. Αποκορύφωμα της αυτοκρατορικής του συμπεριφοράς ήταν να μη μου δώσει αντίγραφο των πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου της 13ης Δεκεμβρίου 2007, παραπέμποντας με στο Δήμαρχο, όπου μου προέβαλαν το φαιδρό επιχείρημα ότι δεν μπορούν να δοθούν τα πρακτικά των θεμάτων τα οποία ετέθησαν σαν προ ημερησίας θέματα του Συμβουλίου και ότι για να μου δοθούν θα έπρεπε να δοθεί πρώτα άδεια από τη Γενική Γραμματεία της Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας!!!Αδυνατώ να καταλάβω γιατί ο Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου δεν μπορεί να έχει αντίγραφα των Πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου στο οποίο και ο ίδιος συμμετείχε, δικαίωμα, το οποίο, βάσει του Κώδικα, έχουν όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι και όσοι Δημότες έχουν έννομο συμφέρον. Τα ίδια αντίγραφα εδόθησαν σήμερα σε Δημοτικό Σύμβουλο της αντιπολίτευσης (κ. Α. Τσιγκόιδα) σε φωτοτυπίες, όπου καθαρά φαίνεται παραποίηση του βιβλίου των πρακτικών.Αν και γνωρίζετε, Πρόεδρε και Δήμαρχε, ότι η παραποίηση του βιβλίου των πρακτικών αποτελεί πειθαρχικό και ποινικό αδίκημα, δε διστάσατε να τα παραποιήσετε.Γιατί Δήμαρχε;Γιατί Πρόεδρε;Τι έχετε να κρύψετε; Τι φοβάστε;Η αξιοπρέπειά μου και η εντιμότητά μου δεν μου επιτρέπουν να είμαι μέρος αυτού του Προεδρείου που συμπεριφέρεται αντιδημοκρατικά, καταλύει θεσμούς, αποκρύπτει τα πεπραγμένα των Συμβουλίων και τα παραποιεί.Για τους παραπάνω λόγους παραιτούμαι από Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων. Θα συνεχίσω να συμμετέχω ως Δημοτικός Σύμβουλος και μέλος της Δημοτικής Ομάδας «Ενωτική Δημοτική Κίνηση Σερβίων».
Κυριάκος Τσολακίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: