Γίνεται !

η παπαριά της ημέρας: "of course ... are we gluing coffee pots?"

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

θα έρθει (σύντομα) και η σειρά σου

αφιερωμένο σε όλους (μας) που αδιαφορούμε για τους κατά καιρούς πολέμους που εξαπολύει η κυβέρνηση ... αφιερωμένο σε όλους (μας) που τα βάλαμε με τους φορτηγατζήδες, επειδή μείναμε από βενζίνη ... αφιερωμένο σε όλα τα υποψήφια θύματα της αυριανής μάχης ...
από τον πάντα επίκαιρο Μ.Μπρέχτ

Στην αρχή, ήρθανε για τους κομμουνιστές.
Δεν μίλησα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.

Μετά ήρθαν για τους Εβραίους.
Πάλι δεν μίλησα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.

Μετά ήρθαν για τους εργάτες, τα μέλη των συνδικάτων.
Πάλι δεν μίλησα, γιατί δεν ήμουν σοσιαλιστής.

Στο τέλος όμως, όταν ήρθαν να πιάσουν εμένα, δεν είχε απομείνει κανένας για να μιλήσει….

μου το θύμισε ο φίλος ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: